Wednesday, March 2, 2011

Penyakit x dapat dielak!

Assalamualaikum..:p

hello there,its quite a long time lah x update kan...so,i would like to apoligise sbb x update lah..mencarik idea yg x dapat2..sedih pown ade jgak kan..

BUT!!finally..i got a new idea..tapi x tahu lah best ke tak kan..korunk bace je lah..tu pown kalau nk bace..kalau x nak bace tapi dh bukak page nie..ape salahnyer bace terus..x kene bayar pown..hehehe

okey guys..today saya nk cakap pasal penyakit yg semua manusia akan alami nya sekurang-kurangnya sekali seumur hidup lah..for sure punye..iaitu penyakit    ANGAU!! 


hah..percaya x aq cakap nie??aq pown x caye sbenarnye..tapi kan..lepas aq pikir2 balik...aq yakin yg semua org akan rasa bnda nie..maksud aq akan alami penyakit nie..
ade beberapa symptom yg akan dialami oleh pesakit2 ini yer tuan2 dan puan2...hehe



Apa yang selalu berlaku pada insan yang tengah angau:
  • Si dia selalunya terfikirkan insan yang mereka sukai itu setiap masa, “dia tgh buat ape eh sekarang ni? (sambil tersenyum sorang2)”
  • Bila terserempak, si dia mungkin akan buat2 tak nampak pada insan yang mereka suka tu, konon2nya macam tak prasan la or prasan macho la. Dan bile ditegur, si dia akan bercakap sepatah dua patah sahaja (konon2 jual mahal). Tetapi dalam hati mungkin si dia ni suka sebenarnya. Aku xtaw ni berlaku pada perempuan ataw lelaki…myb dua2 dan myb juga sesetengah.
  • Si dia juga akan plan untuk memakai pakaian sama dengan insan yang disukainya itu kerana baru lah sehati sejiwa. Aku no comment bab ni...aq penah buat ke tak hah??:))   shhh!!
  • Bagi mereka yang sama tempat belajar (terutamanya), bile hendak berjalan ke kelas, si dia mungkin akan mencari2 kelibat insan yang disukainya itu. Bagi mereka yang berani mungkin akan pergi bertegur, tetapi bagi yang agak takut mungkin akan pandang dari jauh sahaja...nie aq penah buat kowt..:))
  • Si dia akan cuba mencari maklumat pasal insan yang disukainya itu sama ade dari kawan2 insan yang disukainya itu atau dari laman friendster, myspace, facebook, tagged dsb.
  • Bile mendapat tahu maklumat pasal insan yang disukainya itu, si dia selalunyamenggunakan maklumat2 tersebut untuk dijadikan idea untuk berbual. Walaupn si dia sudah tahu, tetapi si dia menjadi genius dengan buat2 xtaw. Bijak3x…
  • Si dia juga menjaga penampilan diri mungkin untuk menarik perhatian insan yang disukai itu. Mungkin si dia mula memakai bau-bauan yang menarik perhatian??nie aq x buat..haha
  • Si dia juga mungkin tertunggu insan yang disukai online .Dan jika sudah online, mereka mungkin tidak akan berbuat apa2, ataupun mereka akan mula mengorak langkah untuk berbual, bertanyakan khabar, “wtpe tu?”, “mkn pe td?”, mungkin mereka terkaku tiada idea masa tu. Xpe..ak faham…
  • Bila membuat kerja berkumpulan, si dia akan memastikan insan yang disukainya itu mendapat kerja yang senang kerana si dia tidak mahu melihat insan yang disukainya berada dalam kesusahan. Jika boleh, si dia akan membuatkan sedikit kerja itu dan selebihnya dihabiskan oleh insan tersebut.Sweetnye. Hehe.
  • Si dia juga mungkin akan memberi hadiah atau JAM HELLO KITTY ataupun mungkin BANTAL Peluk kecik???? kepada insan yg disukainya itu
comel kan aween??


pooh..:))
  • Si dia juga mungkin akan mengajak insan yg disukainya itu keluar sama ade untuk belajar bersama-sama. Cm dating je bunyi dia…suweeett..:)

hah??ade x ciri2 tuh kat korunk???aq yakin mesti penah la jadik kat korunk kan..:))
xpe2..x salah pown wat mcm tuh..hehe..sbb aq pown buat...hehehe

penyakit nie kan dah lama ade kat dunia nie..even P.Ramlee pown kene taw..hehe



hah..kan aq cakap..die pown kene..hehe


tuh je la kowt yg aq dapat cakap pasal nie,..hehehe..
 
byeeee2..:)) 

2 comments:

  1. ehem baju same tu ko x terasa ke ? haha

    ReplyDelete
  2. ohh my jam hello kitty tuhh !!!!!
    woot woot . looks adorable lahh hee ;X

    ReplyDelete