Thursday, March 31, 2011

Interesting!

Assalamualaikum..:)

wokey guys..long time no see..so..how are you guys now??become fat??become more slim??gojess??hehe
i hope u guys okey and be fine..:)

Actually tak nak cakap banyak pown..sikit jer..sebenarnya aku dah lame buat benda nie..tapi sekarang baru terasa nak post..hehe

okey..benda yang aku buat nie ialah..aku mian game PS2..game die best lah..+ seram + action + takut + amazing!!= seronok main..hehe..the game that i means is RESIDENT EVIL 4! 


Aku secara jujur la aku cakap..aku tak berani main sorank-sorank..sebab tuh kalau aku main mesti ade adik aku  dengan abang sedara aku..hehe..mostly abg sedara aku lah yang main..sebab dia power main game..haha..
aku tolong2 main jer..kalau dia penat..aku sambung main..

ditambah menjadik seram..kiteorang akan main game nie time malam jer..biasenya kiteorang main time pukul 10 hingga 3 pagi..time cuti sekolah dulu2 lah..haha..tuh yang tak menjadik masalah untuk tido lewat..haha..
so,enjoy je lah..haha

game nie pasal seorang penyiasat yang ditugaskan untuk selamatkan anak presiden amerika kalau tak silap aku..anak perempuan presiden AS nie di culik oleh seorang yang menjadik punce ramai penduduk kampung di tranform menjadi zombie..penyiasat nie mendapat banyak halangan daripada zombie2 nie..menyusahkan betul..but the game is superb best!tak tipu..memang puas hati lah kalau main..tak rugi aku beli game nie..


hah!nie lah cover depan game tuh..:)


Antara gergasi yang terpaksa dilawan..XD



hah!nie lah musuh2 yang kene lawan..ada lagi yang lain..


nie baru sikit..banyak lagi ade..:P


dah!tu je lah..enjoy la game nie yer..try test cuba lah yer..:)
gudluck!!

1 comment:

  1. suka lah org tu...main game ps2...aku xmampu..huhu..hanya mampu untuk sebijik desktop dell dan sebijik laptop lenovo dan sebijik gameboy advance dan sebijik ps2 'slim' dan sebijik tv dan sebijik psp...haha

    *kalu nak percaya..teruskan...hehehe..
    **ada..tp aku xmembayar nye...bapa ku beri...so aku xmampu laa.. :)

    ReplyDelete