Monday, March 14, 2011

My best Friend???

Assalamualaikum..
wah!lama jugak lah aku tak update belog nie kan..maklumlah..aku ni orang busy sikit..banyak sangat tempat nak kene pergi..hehehe..padahal takde idea nak tulis ape..haish..ni lah manusia..suka sangat tipu-tipu ni..haha
jangan marah okey..


okey guys or girls...pada hari yang best ni..aku nak cakap sikit jelah..tak nak banayk-banyak..hehe
aku ni bukan pandai mengarang pown..BM pown tak pernah nak dapat A...sekali e pernah..sedih giler..haha

nampak tak tajuk kat atas tuh ape??nampak x??
hah..nak tahu tak aq nk cakap pasal ape nie??nak tahu tak??
kalau nak..............

SILA NAGKAT TANGAN MACAM SAYA...


hehe..

dah angkat belum??kalau dah bagus...kalau belum..takpe..teman tak kesoh..kite bakor jerr...

wokey..back to the topics...
as u all might see..aku seorang MPP kat sekolah dulu..so,dalam lembaga pengawas tuh sendiri aku ade kawan-kawan yang sangat best-best..diaorang semua sangat happening lah..diaorang jugak yang mengaar aku erti berdikari,berdisplin*even aku mmg pengawas dri form1..

tuuan aku tulis harini..aku nak cakap sikit pasal one of my best friend la..boleh la kate best jugak..sebab die mmg best la..kelakar ade,lawa pown lawa,displin pown displin..suka bersuakan pown suka bersukan..die nie semua die boleh buat la..dari ape yang aku tengok la kan..haha

okey..dia yang aku maksudkan ialah..NUR AZWEEN BT SHAHARANI....

hah..harini aku nak tulis pasal die lah..tapi sikit je..sebab aku nie bukan seorang yang pandai menilai orang..hahaso,aku akan tulis ape yang aku namapak kat dia je lah..hehe..*aween,kalau salah jangan marah..

  • she's  taken..tuh yang paling penting lah..*errrghhh..melepas aku..
  • sh'e howt..haha
  • very active person..suka beriadah..pling byk la dalam kalangan mpp perempuan
  • pandai main badminton..*berlatih lagi lah..
  • birthday..16 january 2011..*mude giler kau..lahir 2011
  • live in Ampang
  • pandai dalam pelajaran..kenangan indah dia..kalahkan bf time trial SPM..kan3??
  •  ade dua ekor tikus yang dia bela..ape tah name die..JACOB si biskut..dengan MARY me please.
  • she is a blogger too.. her blog.. 
  • ada same ambition macam aku..nak jadik pilot..hehe
  • caring??hurmmm..yeah..!!
  • dah ade lesen dah..HAHA 
  • guitarist juga..
  • suka Hello Kitty..yang amat sangat. 
  • kereta yang dia nak sekarang..MYVI SE   *kalau tak silap lah 

hurmm..ape lagi ekh..tak tahu lah.saya ni bukan penilai yang baik lah..hehe
cakap-cakap pasal aween..tapi kenal ker siapa dia..hah!nie hah gambar2 dia..tgok lah..haha




time raya kat sekolah..
 
time pergi lawatan MPP ke terengganu..


with her bestfriend..;bella n hello kitty


ehhemmm2....


she's hot kan..hahaha
grrrr...(^.~)


hurmm..looks like nie je lah..hehe..
aku happy dapat kenal and kawan dengan kau lah..hehe
tak sabar aku nak main badminton dengan kau lagi lah..haha


Daripada  Anas bin Malik r.a., Nabi SAW bersabda yang maksudnya:


"Sesiapa yang inginkan rezekinya diluaskan dan dipanjangkan usianya, maka jalinkanlah hubungan silaturahim (dengan ihsan)."  

 Pengajaran dari sabda nabi diatas ialah..
Ikatan silaturahim akan membuahkan doa-doa yang baik sesama muslim..
sumber : Buku 101 Rekreasi Hati  

3 comments:

  1. wah ! terharu lah :')

    THANKS BUDDY ! hee ~

    likelikelikelikelike

    ReplyDelete
  2. wan-takde pape lah..tak nampak ke ciri2 die yg first tuh..hahaha

    aween-welcome lah..ape lah sangat post nie kan..haha

    ReplyDelete