Tuesday, March 15, 2011

EPL vs Others....

Assalamualaikum..

wokey guys..apa khabar semua??baik??Alhamdulillah..
hah!ada dengar kan loji nuclear kat jepun tuh meletup..so..uguys better not go outside la for few days ni ya..takut ade kesan2 radiasi nuclear tuh pulak..habis la muka2 cantik and handsome korunk semua nanti..abes awek2 korunk lari..hehe

back to the topisc..seperti yang anda semua tahu..saya ini adalah peminat MANCHESTER UNITED...thats mean aku minat tengok EPL la kan..the main themes for this post is..saya nak bezakan je antara EPL dengan others football league like liga Italia Seria A,Spanish league,or Bundes liga la kan..ade banyak perbezaan yang ada dekat dalam setiap hame yang diaorang main..ni ape yang aku namapak la kan...so..kalau salah..pedulik ape aku..pendapat aku kan..hehehe..

hah..aku akan senaraikanlah beberapa perbezaan yang ade antara EPL dengan yang lain2 tuh okey.. :p


EPL the best league in the world...


  •  Commentator EPL  jauh lebih bersemangat daripada liga-liga yang lain..
  • Commentator EPL juga mempunyai kosa kata yang lebih banyak dari liga-liga lain..kalau korunk perasan lah kan,commentator liga2 lain akan mengulangi ayat2 yang sama banyak kali ketika pasukan bola itu menjaringkan goal...
  • Berbanding dengan EPL yang banyak bercakap menggunakan pelbagai ayat-ayat bombastik...
  • bukti??ade bukti lah..cuba dengar video bawah nie..comentator liga lain..            

  • hah..nak dengar pulak yang epl??nah..dengar lah..
 
kalau korunk dengar betul-betul..MAN U banyak kali disebut dalam video nie..haha
  •  siaran yang menayangkan bola dari liga-liga lain x berkualiti berbanding EPL..EPL gambar lawa jer..haha
  • dari segi penyokong aku rasa sama..semua memang bersemangat...
tuh je la kowt..seperti yang aku  pernah cakap..aku nie bukan lah seorang penilai yang baik..haha..
so kalau ada yang tak berpuas hati tuh..harap maklum...aku tak kan mintak maaf dekat korunk..sebab ni pendapat aku..hahaha.. 


bye2..:p


    1 comment: